Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

100 jävla frågor

Av Nina Gillberg - 18 augusti 2011 03:53

Ja en lista till men jag orkade inte svara på alla 100 frågorna just nu så jag tog 50 idag så får jag ta 50 imorgon eller when ever typ..


1. Hur gammal är du om fem år? 32 (herreshit va old jag är)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Patrik, A samt Donna
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Va fan var det?? Hmm Stuck on You eller va heter den?
5. Vem ringde du senast? P
6. Vem ringde dig senast? P haha fan va enformiga alla svar känns =)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ok... (Roliga sms jag får va)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms i ALLA lägen, jag har för fan telefonfobi
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De har varken gift sig eller skilt sig så de är inget men skulle man säga något så är de vänskapligt förbannade =).
10. När såg du senast din mamma? I går när jag var tvungen att få lite mommy time
11. Vilken ögonfärg har du? Stålblå typ
12. När vaknade du i dag? Typ 14:00 eller något liknande
13. Vilken är din favoritjulsång? Aså jag klarar mig utan julsånger men måste jag välja så får det bli Jingle Bells.
14. Vilken är din favoritplats? Antingen min säng (men sällskap) eller på stranden en halvsen morgon med en kopp kaffe.
15. Vilken plats föredrar du minst? Kyrkor av alla de slag (de e scary) samt ALLA spårvagnshållplatser på hisingen efter kl 20.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ohh fuck vem vet?? Kanske sitter jag på en strand i Asien någonstans utan ett öre med MASSA roliga minnen eller så sitter jag i någon bostadsrätt med en halvtråkig karl WHO KNOWS!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Varulvar, Zombies & Dockor.. Min far tyckte nämligen att En Amerikansk Varulv i Paris & The Twilight Zone var vettiga barnprogram =)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? P & A
19. Hur stor är din säng? Sängen är minimal men bäddsoffan som är mitt hem i hemmet är 140
20. Har du stationär eller bärbar dator? För närvarande äger jag 3 st en stationär och 2 laptops men jag använder bara laptopsen.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Minst 4
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? En (den enda) Göteborg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Nja får jag nog svara på den, jag kan va sjukt social men jag är nog i grund och botten en loner.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Cookie Dough eller Triumf Glass rabarberpaj glass
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ohhh så många att välja mellan men jag tar Marängswiss eller Paj
29. Tycker du om kinamat? Det funkar.
30. Tycker du om kaffe? Då är min fråga VEM fan gillar inte kaffe????
31. Vad dricker du till frukost? Coca-Cola eller Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Nope
33. Kan du spela poker? Såklart...
34. Tycker du om att mysa/kela? Såklart eller ja det får ju vara någon vettig då
35. Är du en beroendemänniska? I alla högsta grad.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min far & min kusin
37. Vill du ha barn? Nope, skulle jag råka träffa en kille som ville det får han tjötta ett bra tag men älskade jag pojken skulle jag ge mig (tror jag).
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja typ Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja 2 ggr för egen del och 2 ggr för andras del ALLA detta året =/
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Poooool time
41. Vad spenderar du helst pengar på? Onödiga saker och förbruckningsvaror
42. Äger du dyrbara smycken? Ja ett par örhängen samt ett halsband i vitguld med brillianter
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Buffy måste jag säga eftersom jag sett serien typ 9 ggr
44. Kan du rulla med tungan? Vadå rulla med tungan? Så förmodligen inte
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm jag vette fan det beror på mest komisk eller bara roligast att va med?
46. Sover du med gosedjur? Öhh vem över 12 gör det?
47. Vad har du för ringsignal? En hederlig iPhone signal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte jag men morsan har säkert
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett ciggpaket
50. Flirtar du mycket? Ja jag gör det lixom utan att veta att jag faktiskt gör det, lite som att andas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Gillberg - 14 oktober 2012 16:26

Jepp det var vi inatt, alltså jag, Malin, Anneli, Tobak och Ida.. Shit va retarded vi var vid vissa tillfällen haha.. Priset för mest pladdrande gick som vanligt till Tobak (det finns inte en människa i denna värld som tjöttar så mycket) men han ...

Av Nina Gillberg - 10 oktober 2012 02:46

Och innan ni frågar nej bilden är verkligen inte redigerad och nej jag har inte linser på mig.. Jag är bara väldigt blåögd ibland :)...

Av Nina Gillberg - 10 oktober 2012 02:40

Just nu sitter jag i vårat rökrum mitt i natten och kan inte sova, jag får skylla mig själv och det gör mig inte direkt något . Men när man är vaken helt själv och inte har något att göra så tänker man en hel del och det enda jag tänker på är min äls...

Av Nina Gillberg - 15 augusti 2012 18:47


  Har alltid vettat det men vi som kommer ifrån 414 är något fucking hårdare än vad ni andra är och så fucking är dte bara...  ...

Av Nina Gillberg - 10 augusti 2012 00:11

Kom hem nu då.. Vem är då denna typ som håller till bakom buskarna?? Thats for me to know and you to find out haha, han är iaf en sjukt schysst typ och soft som fan att bo granne med för vi är ju mer grannar än jag är med mina "riktiga" grannar. Jag ...

Presentation


Totalt oseriöst & riktigt jävla ouppstyrd

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig IRL?
 Ja riktigt väl
 Vi är bekanta
 Nej men vi har gemensamma vänner
 Aldrig sett dig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

                       

                                                                                                                                                                                                                        


Ovido - Quiz & Flashcards